Homoseksualna duma?
lipiec 24th, 2006
Jakiś czas temu jeden z aktywistów homoseksualnych zarzucił mi nienawiść. Powiedział, że homoseksualizm jest powodem do dumy, a tacy jak ja zacofani prostacy nie są w stanie tego zrozumieć.
To prawda, jestem prostakiem. Czy jestem zacofany? Nie sądzę. Tak czy inaczej postanowiłem sam sprawdzić, czy homoseksualizm jest rzeczywiście powodem do dumy jak twierdził mój rozmówca.
Jak mogę to sprawdzić? Nie będę przecież zaglądał homoseksualistom pod kołdrę, jak przestrzegają mnie „zdroworozsądkowi” hedoniści. Każdy ma przecież prawo robić w swoim domu, to co mu się podoba i nic nikomu do tego, prawda?
Jak inaczej mogę zrozumieć homoseksualną dumę? Oczywiście w miejscu gdzie homoseksualiści prezentują się przed społeczeństwem, gdzie wygłaszają swoje poglądy i gdzie manifestują swój stan świadomości – na paradach.
Parady zwane „paradami dumy” są swoistymi konferencjami prasowymi, na których homoseksualiści przedstawiają społeczeństwu swoje racje, próbując przekonać wszystkich do swojego „pozytywnego” stylu życia.
Gdybym nie był rozumiany przez ogół społeczeństwa i chciał przekonać ludzi do słuszności swoich poglądów, z pewnością także zorganizowałbym paradę, na której starałbym się zaprezentować z jak najlepszej strony. Z wielką troską przygotowałbym się do niej, gdyż zdawałbym sobie sprawę z tego, że to co zaprezentuje, to co powiem, oraz jaką świadomość zamanifestuję, będzie podstawą do oceny mojego światopoglądu. Byłbym świadomy faktu, że jeżeli powiem, bądź uczynię jakieś głupoty, będę traktowany jak głupiec, jeżeli zaś wykaże się mądrością w tym co mówię i robię zostanę oceniony jako normalny człowiek.
Spróbujmy teraz sprawdzić co proponują nam aktywiści homoseksualni i wybierzmy się na paradę. Na podstawie tego co zobaczymy i usłyszymy będziemy w stanie ocenić czy homoseksualizm rzeczywiście może być powodem do dumy.
„Parada dumy”
Pierwsze co zobaczymy to transparenty i flagi informujące nas, że homoseksualizm jest powodem do dumy. „DUMA!”, „Jestem dumny, że jestem homoseksualistą!”
Teraz spróbujmy zrozumieć co jest powodem dumy aktywistów homoseksualnych.
Czy powodem do dumy może być fakt, że mężczyzna przebiera się za kobietę?
Czy powodem do dumy może być publiczne obnażanie swoich genitaliów?
Czy powodem do dumy może być pokazywanie swojej dupy?
Może powodem do dumy jest naśladowanie koni?
Czy powodem do dumy jest upodobanie do masochizmu bądź sadyzmu?
A może powodem do dumy są praktyki, którym oddają się homoseksualiści?
Czy zabawy z odbytem są powodem do dumy?
Może przywiązywanie się do krzyża?
A może do drzewa?
Może powodem do dumy jest pobudzanie swojego odbytu różnymi kawałkami plastiku?
A może publiczna wymiana płynów ustrojowych?
Czy powodem do dumy jest „edukacja” dzieci o normalności powyższych praktyk?
A może powodem do dumy jest długi staż homoseksualny?
A może podkreślanie swojej kobiecości?
A może powodem do dumy jest bycie homoseksualnym polakiem?
Albo sławnym aktorem holiłódzkim?
Może powodem do dumy jest akceptacja przez tak zwanych religijnych ludzi?
Może powodem do dumy jest rozwinięcie świadomości hedonisty, koncentrującego swoje życie na przyjemności zmysłowej, w szczególności na przyjemności czerpanych z organów rozrodczych?
Może w końcu homoseksualiści sami powiedzą nam co jest powodem do dumy?
Jednego jestem pewny. Powodem do dumy na pewno nie jest konieczność korzystania z pampersów z powodu trwałej usterki zaworu odbytowego.
Tak więc niech każdy sam oceni czy powyższe wypowiedzi i zachowania aktywistów homoseksualnych przekonują go do logiki twierdzenia „Jestem homo i jestem z tego dumny!”.


lipiec 25th, 2006 at 8:06 pm
Nerikas, Ali, nic vic nez to, ze 1 + 1 = 2.
)
Homosexualni provokace jsou obludne, to je evidentni, znovu se opakuje otazka: PROC LIDE NEJSOU TU OBLUDNOST SCHOPNI VIDET? a CO UDELAT (zrobit?) ABY TU OBLUDNOST VIDELI?
Tom
lipiec 26th, 2006 at 12:42 am
W moim przekonaniu zbyt mało czasu poświęcasz na piętnowanie lezb. Ale tego zboczeństwa, pedalstwa, pchania w odbyt poprostu znieśc już nie można. Wszystkich zboków i ateistów powinno się zagazować raz na zawsze, bo nie zasługuja na zycie w Bożym świecie.
lipiec 26th, 2006 at 10:30 am
Maria,
To co piszesz to prawdopodobnie prowokacja. Jeżeli nie, to wiedz, że fanatyzmu nie akceptuje i nie będę promował go w moim serwisie. Skasowałem wszystkie twoje inne komentarze ponieważ były one przykładem głupoty i nienawiści. Jeżeli nie jesteś prowokatorką to jesteś po prostu fanatyczką. Fanatyzm nie ma nic wspólnego z Bogiem.
lipiec 26th, 2006 at 12:51 pm
To jest pewnego rodzaju problem dzisiejszego braku fundamentu na którym człowiek mógłby budować swoje wartości. Zresztą to nie dotyczy chyba tylko obecnego czasu lecz było zawsze. Czemu to nabiera to taki obrót? No właśnie… Postęp technologiczny i relatywiacja wartości, złudny pokój i dobrobyt dziwnie sobie towarzyszą na przełomie dziejów. Chyba żyję w dość niecodziennych czasach jak na całą historię ludzkości…
lipiec 26th, 2006 at 11:21 pm
Ci biedni ludzie tak krzyczą, że są „dumni”, bo mimo wszystko czują, że ich „upodobania” są jednak niezgodne z naturą, choćby wszyscy psychologiwie i moralne autorytety na świecie twierdzili inaczej, i chcą zagłuszyć własny instynkt. Dlatego ich działania przybierają taka prowokacyjną formę i dlatego tak agresywnie atakują wszystkich, którzy mówią o nich „zboczeńcy”, bo takie gadanie po prostu wywołuje u nich cierpienie, od którego ci chcą uciec. Rzadko które z homo ma odwagę spojrzeć prawdzie w oczy, zaakceptować swoją dewiację i nauczyć się ją kontrolować, dużo łatwiej i przyjemniej uciec w świat złudzeń, że to wszystko jest normalne. Ja tym ludziom bardzo współczuję, mimo wstrętu i obrzydzenia, jaki rozsiewają z tych chociażby fotek, i przy okazji jestem zatwardziałym przeciwnikiem jakichkolwiek ich parad i przywilejów dla nich.
lipiec 28th, 2006 at 12:23 pm
nie wiem czy na podstwie kilkudziesięciu oszołomów wychodzących na takie parady, tak wyglądjących i gadających takie bzdury można osądzać całe środowisko homoseksualne
lipiec 30th, 2006 at 2:16 am
Moim se zdanem oni se ne vinni zartovac i nastepnu razi vladza musit zabranic vystupowat takiem ludit.
Hvala Boh!
lipiec 31st, 2006 at 8:00 pm
Ish,
Mądry homoseksualista rozumie swoje uwarunkowanie i wynikające z niego konsekwencje. Rozumie, że powodem do dumy nie jest żadne z opisanych powyżej zachowań. Mądry homoseksualista nie bierze udziału w paradach hedonistycznych aktywistów homoseksualnych, ponieważ zadaje sobie sprawę że parady takie są promocją hedonizmu i głupoty. Mądry homoseksualista, tak samo jak mądry heteroseksualista rozumie, że hedonizm i materializm są przyczynami zła i nie będzie ich promował. Mądry homoseksualista potępia hedonizm i zachęca innych do duchowego rozwoju.
sierpień 1st, 2006 at 12:51 pm
Oni nie są dumni z tego kim są, ale z tego, że potrafią mieć odwagę przyznać się do tego publicznie. Parady organizują, aby móc poczuć się razem z innymi w trudnej sytuacji, gdy wszyscy ich piętnują i szydzą, tak jak autor tego bloga.
Gdyby ludzie dali im święty spokój i respektowali przysługujące im konstytucyjne prawa (należne wszystkim obywatelom), nie musieliby wychodzić na ulicę i budzić zgorszenia.
Autor ma również braki edukacyjne, bo nie odróżnia homoseksualizmu od transwestycyzmu czy crossdressingu. To nie wina tych ludzi, że urodzili się z innymi niż większość duszami. Że transwestyci urodzili się mężczyznami choć duszę posiadają kobiecą.
sierpień 2nd, 2006 at 10:00 pm
Własnowierca,
Są dumni, że przyznają się publicznie do swoich hedonistycznych praktyk? Praktyki te nie są powodem do dumy. Gdyby naprawdę czuli się w trudnej sytuacji zachowywaliby się jak ludzie, a nie jak zwierzęta. Jeżeli zachowujesz się jak idiota i mówisz idiotyzmy, nie dziw się, że ludzie będą traktować cię jak idiotę.
W swoim serwisie piętnuje ich głupotę, nie ich samych. Krytykuję ich idiotyczną promocję hedonizmu. Nie dam im spokoju, gdyż ich promocja zła jest przyczyną ludzkiego cierpienia. Kiedy przestaną promować materializm, inni przestaną ich krytykować.
Nie dbam o braki edukacyjne w podobnych kwestiach. Nie obchodzi mnie jak nazywa się facet, który przebiera się za kobietę, kota, niedźwiedzia czy penisa.
Tak, masz rację, teraz nie mają już wpływu na to, że urodzili się w tak trudnych dla nich warunkach mentalnych. Jeżeli chcą być szczęśliwi muszą nauczyć się z tym żyć; muszą nauczyć się kontrolować swoje impulsy zmysłowe. Hedonizm nie jest wyjściem z ich trudnego położenia.
Osobiście znam kilku homoseksualistów, którzy pomimo swoich mentalnych skłonności, próbują je kontrolować i rozwijają się duchowo. Ich dumą nie jest hedonizm; ich dumą jest pomoc innym w zrealizowaniu celu ludzkiego życia.
sierpień 13th, 2006 at 12:58 am
Witam
Moim zdaniem parady są chyba raczej potrzebne samym homoseksualistom. Myślą, że jeśli będą się promować to w jakiś sposób będzie im lżej, że poczują się lepsi.
Nie mam nic przeciwko homoseksualistom. To ludzie jak inni. Chodzą do pracy, na zakupy i tylko spędzają wolny czas z kimś innym niż ja. To nie świadczy o jakiejś wyjątkowości.
Ale ich parady są ohydne. Płynie z nich przekaz: „jesteśmy lepsi, wyjątkowi”. Oni mogą pokazać d… na paradzie ponieważ są bardziej „postępowi” i „oświeceni”. Ci którzy im nie przyklaskują są „zacofani” i „zaściankowi”.
Ludzie chodzący na te parady oczekują chyba jakiegoś rodzaju zachwytu nad nimi. To zwykli narcyze.
sierpień 9th, 2007 at 11:50 pm
„Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźniwspółżyjący z sobą,
ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego.”
1 Koryntian 6:9-10 (Biblia Tysiąclecia)
kwiecień 28th, 2008 at 10:18 pm
Czy mogę skorzystać z tych zdjęć, które tu zamieściłeś?
kwiecień 29th, 2008 at 8:25 am
Tak, misiek beauty, możesz skorzystać.
pozdrawiam
grudzień 4th, 2008 at 2:26 pm
Może i aktywiści potrafią nieraz przesadzić, i to porządnie, ale jednak nie uważam, że homoseksualizm to coś złego - homoseksualiści też są normalnymi ludźmi (wiadomo, że nie wszyscy, ale czy wszyscy hetero są świętymi ludźmi, hmmm…?), a że kochają tak a nie inaczej, to ich prywatna sprawa. Nikomu tak naprawdę tym nie szkodzą.
grudzień 4th, 2008 at 8:51 pm
Tak, homoseksualiści to normalni ludzie. Ludzie przedstawieni na powyższych zdjęciach (hedonistyczni aktywiści)nie są normalni. Jak chcą żeby ich związki były ich prywatną sprawą to niech nie wychodzą na ulicę tylko niech zatrzymają swoje prywatne sprawy dla siebie.
grudzień 18th, 2008 at 10:28 am
[…] 3. Wicerektor szkoły został powiadomiony - dostał kopię scenopisu z podkreśleniami wszystkich fragmentów istotnych dla sprawy. Opisałem mu też znaczenie wszystkich wyrażeń slangowych z tekstu. Aha, pokazałem mu do czego to w rezultacie prowadzi: http://www.ateista.org/?p=107 Wkurzył się na tyle, że rektor też został o tym powiadomiony - nękali organizatorkę, nie wiem tylko jeszcze w jaki sposób, ale się dowiem. […]
luty 12th, 2009 at 8:45 pm
Witam, jestem homoseksualista i jestem zszokowany zdjęciami umieszczonymi powyżej! Jestem przeciwny tego rodzaju paradom, gdyż dają one skutek odwrotny do zamierzonego (mam tu na myśli prośbę o zwykła akceptacje dla drugiego człowieka który znalazł swoje szczeście w osobie tej samej płci). Jak widac w takich paradach biorą udział osoby bez wstydu, taktu i jakiejkolwiek godności a ta „normalna” częśc środowiska siedzi w domu i stara sie uczciwie życ nie wadząc nikomu. Sam jestem przeciwny nadmiernemu okazywaniu czułości w miejscach publicznych bo to nie miejsce na to, a co robią w łóżkach hetero czy homoseksualne pary to ich prywatna sprawa i nic nam do tego!!! Mieszkam obecnie w Holandii nie ze wzgledu na prześladowania
lecz dlatego, ze kraj ten po prostu mi sie podoba i żyje sie w nim niemalże bezstresowo. Jeśli chodzi o kulture społeczeństwa to wcale nie odbiegamy od Holendrów tak bardzo - gdyby tylko udało się nam zlikwidowac zawiśc i zazdrośc tkwiącą tak głeboko w naszej POLSKOŚCI
luty 19th, 2009 at 4:35 pm
Z całym szacunkiem, ale wybieranie najbardziej ekstremalnych „osobistości” i tworzenie na ich podstawie obrazu wszystkich uczestników parad, mało tego - wszystkich homoseksualistów, jest manipulacją. W każdym środowisku, także religijnym, są fanatycy, ludzie skrzywieni i takich właśnie tutaj zaprezentowano. Widzieliście parady gejowskie? Bo ja widziałem i 99% jej uczestników wyglądało jak „zwykli” ludzie.
luty 19th, 2009 at 10:35 pm
DR,
Tak masz rację, w prawie każdym środowisku możesz znaleść fanatyków.
Powinniśmy krytykować fanatyzm w każdej formie, tak aby pomóc biednym fanatykom. Normalni homoseksualiści nie biorą udziału w tego typu paradach.
czerwiec 17th, 2009 at 12:09 am
DR - masz rację, nasi rodzimi uczestnicy parad wyglądali normalnie. I nic w tym dziwnego - założę się, że amerykańcy homoseksualiści też występowali niegdyś w całym ubiorze - dopóki nie dano im tylu praw i wydumanej ochrony, że mogli przestać się przejmować ugrzecznionym wizerunkiem. Jestem pewna, że jeśli u nas prawna ochrona homoseksualizmu zostanie wprowadzona to będziesz mógł sobie pooglądać na paradach nagich tetryków…
lipiec 1st, 2009 at 2:47 am
Ja jestem gejem, i sam uważam że to co zostało pokazane na zdjęciach nie jest normalne… Homoseksualiści zostali tutaj pokazani z najgorszej strony, ale może pomyślcie o tych którzy nie chcą ubierać się na różowo ani malować, o tych którzy zachowują się normalnie i wyglądają, którzy poprostu inaczej kochają. To nie jest ich wybór, niektórzy cierpią z powodu swojego homoseksualizmu, niektórzy próbują się z niego leczyć, a jeszcze inni uważają że jest coś pięknego w kochaniu na przekór innym. Szczerze mówiąc nie zgadzam się z tymi wszystkimi paradami i protestami… Ale to tak jak z transwestytami, to nie jest ich zachcianka żeby nagle stać się kobietą. Oni cierpią w swoim ciele. Tak samo homoseksualiści cierpią z powodu dyskryminacji i starają się to zmienić. Głupio się starają, to fakt, ale niektórzy inaczej nie potrafią. Jeżeli kogoś to brzydzi to niech przestanie myśleć o tych prawie całkiem nagich panach w skórzanych pasach i pomyślą że całkiem normalna osoba z otoczenia, którą być może lubi, może cierpieć z powodu dyskryminacji, ponieważ ukrywa się ze swoją orientacją…
lipiec 1st, 2009 at 9:22 am
Luton,
Homoseksualni aktywisci hedonistyczni na powyzszych zdjeciach sami pokazali sie z najgorszej strony. Ci ktorzy sa normalnymi homoseksualistami powinni ostro zaprotestowac przeciwko promocji hedonizmu. Powinni wyraznie odciac sie od tego typu hedonistycznych oszolomow. Dzieki takim hedonistycznym aktywistom inni ludzie wyrabiaja sobie opinie o wszystkich homoseksualistach. Opinia ta jest bardzo negatywna. Jezeli zachowujesz sie jak glupiec naturalnym jest ze ludzie traktuja cie jak glupca.
Dzieki przedstawionym tutaj paradom ludzie zaczna dyskryminowac homoseksualistow jeszcze bardziej. Nie tedy droga.
pozdrawiam, ali
wrzesień 6th, 2009 at 8:02 pm
Tak, homoseksualiści zostali tu pokazani z jak najgorszej strony, ale, jak to podkreślił autor artykułu, przede wszystkim dlatego, że sami, z własnej woli i specjalnie z tej właśnie najgorszej strony się pokazują.
wrzesień 13th, 2009 at 12:39 pm
Witam!!
Nie jestem w stanie pojąć jak osoby które pragną akceptacji ogólnospołecznej demonstrują to w tak stanowczy sposób!!! Nie przeszkazdza mi to że żyją w związkach homoseksualnych, ale PRZESZKADZA mi demonstrowanie swoich preferencji poprzez marsze równości. Gdzie w cywilizowanym świecie ludzie heteroseksualni spotykają się i maszerują poprzebierani za jakieś dziwolągi!!
wrzesień 23rd, 2009 at 10:07 am
Ja po prostu patrząc na to jak najszybciej bym takich ludzi leczyła bo to nie jest normalne
a wręcz obrzydliwe
grudzień 20th, 2009 at 7:28 pm
Smianie się z papieża to obraza
ps.ale mają małe ci panowie hehee nie żembym był jednym z nich ale to widać kątem oka